Kuntosali


Pääset treenaamaan klo 4-24 modernissa, ilmastoidussa ja monipuolisesti varustetussa liikuntakeskuksessa.

Kuntosaliharjoittelulla voit parantaa kuntoasi ja lihasvoimaa, muokata kehoasi ja vähentää kehon rasvan määrää. Kuntosaliharjoittelu sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille. Kuntosalitreenillä vähennät elintapasairauksien riskiä, pidät selkä- ja hartiavaivat loitolla, helpotat painonhallintaa, parannat mielialaa ja elämän laatua, sekä pidät kehosi nuorekkaana. Se tukee myös erinomaisesti muiden liikuntamuotojen, kuten juoksun, palloilulajien ja mailapelien harrastusta. Voit halutessasi palkata harjoittelusi tueksi myös henkilökohtaisen valmentajan.

Nykyaikaisesta ja monipuolisesta kuntosalistamme löydät kaiken mitä tarvitset:


- Ison valikoiman erilaisia cardiolaitteita: juoksumatot (moottoroidut ja ilman moottoreita), kuntopyörät (myös selkänojallinen), cross trainerit ja soutulaitteet.


- Huippuluokan painopakkalaitteet, vipuvarsilaitteet ja vapaapainot


- Toiminnallinen harjoittelualue: kelkantyöntö, köydet, renkaat, nyrkkeilysäkki ja telineet levypaino- ja kehonpainoharjoitteluun ja vapaata treenitilaa

Lue tästä FUN Oulu Ritaharjun tuleva uudistunut ja kattava laite - ja välinevalikoima

Lue lisää


Liikuntakeskus FUNin salietiketti!

Liikuntakeskus FUNin salietiketti!

TÄRKEÄ -Toimintaohjeet jäsenille
​​​​​​​

Liikuntakeskus FUNilla pidetään hyvää huolta hygieniasta

  • Erityisen tärkeää on, että et treenaa kipeänä - et edes pienillä oireilla! Nyt on tärkeää pysyä kotona jos tunnet itsesi vähänkään kipeäksi -näin vältämme myös muiden flunssapöpöjen leviämisen.
  • Huolehdit itsestäsi sekä muista noudattamalla hyvää yskimis-, aivastamis- ja käsihygieniaa. Pese kädet huolellisesti saippualla aina keskukseen saapuessasi sekä lähtiessäsi. Saatavilla on myös käsidesiä sisääntuloaulassa, kuntosalin puolella ensiapupisteellä ja toiminnallisessa salissa.
  • Pidä turvaväli muihin treenaajiin ja henkilökuntaan. Avarat tilamme (1500 m2) mahdollistavat tämän.
  • Käytä treenatessa omaa juomapulloa, sisäkenkiä ja hikipyyhettä. Avojaloin tai sukkasillaan ei saa kävellä turvallisuus- ja hygieniasyistä. Ilman kenkiä voit harjoitella kyykky- ja maastavetopaikoilla.
  • Juomapullot täytetään salin puolella olevasta vesipisteestä. Juomapullontäyttöpisteellä ei saa pestä käsiä tai juoda suoraan hanasta.
  • Ethän oleskele tiloissa muuten, kuin treenaamassa
  • Puhdistathan omat hikijäljet laitteista salietiketin mukaisesti

Tervetuloa treenaamaan!